wtorek, 23 grudnia 2014

Podsumowanie lata 2014 cz.2

Czas na drugą połowę ;)

Po zawodach mieliśmy chwilę wytchnienia, oddawaliśmy się spacerom i obijaniu się, odwiedziliśmy też nasz Hipodrom w Sopocie, gdzie była organizowana już kolejny rok,

Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych

braliśmy w niej udział tylko jako widzowie. Rajko bawił się świetnie, robił sztuczki, bawił się z ludźmi i pozował co chwilę do zdjęć osobom, które koło nas przechodziły ;) a ja sprzedałam go na chwilę i też poszłam pocykać parę fotek. 





więcej możecie znaleźć TUTAJ

Po wystawie, trzeba było wrócić do książek i na parę dni do Olsztyna


ale nie było w tym niczego złego, ponieważ od razu po egzaminie w ramach nagrody braliśmy udział w

Seminarium z Paulą Gumińską w Olsztynie- 6-7.09.14

Co tu dużo pisać- jak zwykle super, wesoło, aktywnie i motywująco. 
Nie było to nasze pierwsze ani drugie semi z Paulą, tylko któreś z kolei, i co jest niezwykłe, każde jest inne, ale równie dobre, a może i lepsze, bo wiadomo z czasem doświadczenia i pomysłów przybywa, także myślę, że nie było to też nasze ostatnie spotkanie na seminarium. Tylko zanim wybierzemy się z Rejciochem na następne musimy przyswoić w praktyce to wszystko co udało nam się w te wakacje, które zasobne były we frisbową wiedzę dowiedzieć w teorii, 

fot. Julia Biernat

fot. Julia Biernat

fot. Julia Biernat


Po semi powstał Rejcioszkowy wakacyjny filmik, który możecie obejrzeć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=D2sKYLv70VA&feature=youtu.be

Jakiś czas później postanowiłam wrzucać wszystkie nieprywatne ;) zdjęcia do jednego miejsca i tak powstała moja fotostronka na facebooku:  KLIK
Zapraszam serdecznie do zalajkowania i śledzenia nowych fot :)





EKSPRESOWA WYCIECZKA DO CZECH 14-15 września :)
Dzień dobry Boominko, czyli nowy entlebucher w Polsce!


Ja już przerabiałam przywożenie papi z Czech, także bardzo chętnie wzięłam udział w misji przywiezienia małego entlebucherka do Olsztyna. Boom, bo tak się mała nazywa, mieszka bardzo blisko nas, kocha Rejciocha całym serduszkiem ( czasami aż za bardzo :D ) i uczy się jak być poważnym i grzecznym psem :D Aktualnie Boom ma już ponad 5 miesięcy, jej zdjęcia możecie zobaczyć tutaj


Rajko w tym czasie spędził kilka dni u cioć Asi, Moniki i Agnieszki i dwóch merlastych ozikowych suczek, bawili się tak:



a tak się witaliśmy po powrocie ;)


Błoto błotem ale pańcia to pańcia :D

No i nadszedł czas na ostatnie semi w tym roku, czyli

Toss&fetch + long distance – teoria i praktyka z Dominiką Piszczek- początek października

To było moje pierwsze semi z Dominiką i na sto procent nie ostatnie. Nie było tu żadnego fristajlowego wywijania co lubię najbardziej, a mimo to jestem na maksa zadowolona! Konkretnie, praktycznie i teoretycznie, obrazowo, z zakwasami, czyli tak jak powinno być :D Do tego nigdy nie myślałam, że kiedykolwiek w jakimkolwiek stopniu będę miała parcie na tossa/longa" ale... zajarałam się :D i mam nadzieję, że już niedługo pogoda pozwoli na regularne rzucanie, no i moja motywacja nie opadnie, bo mój aktualny poziom długich i celnych rzutów bardzo krzyczy o pomoc, ale wszystko jest do przepracowania :D. Dominika dzięki! 

Zdjęcia autorstwa... pana który na facebooku widnieje jako Miś Uszatek :D







https://www.youtube.com/watch?v=PHshujIIQP0&feature=youtu.b


Myślę, że początkiem października zamknę nasze podsumowanie wakacji, bo niestety lato się skończyło... ale trzeba teraz tylko przetrwać zimę i już niedługo wiosenka i nowy sezon, w którym mam nadzieję, będziemy się częściej pokazywać na zawodach :)


Pozdrawiam serdecznie, kilka słów o top speed dogu i zimie w następnych notkach a tymczasem życzymy wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT! :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz